" Penyusuan susu ibu merupakan pengalaman yang dipenuhi kasih sayang dan keintiman di antara anda dan bayi dan hanya berlaku untuk satu tempoh yang sangat singkat. Sebelum sempat anda menyedarinya, bayi anda sudah pun membesar dan perhubungan anda dengannya telah melalui satu dimensi baru.

Jadi, pergunakanlah masa ini bersama bayi dengan sebaik-baiknya. Berseronoklah dan hargainya dan apabila bayi melangkah ke peringkat berikut dalam kehidupannya, anda akan terkenang kembali dan bersyukur kerana anda sudah memberinya yang terbaik apabila dia sangat memerlukannya".


Dec 31, 2009

beg baru

beg gedik saya kan dah putus tali nya....

maka saya pun seboklah meng google cooler2 bag yg cantek2....

sudah nya...saya pilih yang ini....

awal2 dulu...memang nak beli yg ni....siap nak beli yg set lagi...mujur boleh kawal nafsu....hahahhaha....

tapi disebabkan ekonomi no money.....maka saya beli beg ni sahaja.....besar sket....bolehlah saya sumbat botol.....corong pam....ngan ice pack dalam satu bekas jer....

harap2 boleh tahan lama.....beg spectra lama tu memang bekas on the way nak ke nursery sahaja sebab bila sampai nursery....terus jer transfer dalam peti ais khas utk susu...

moga beg ni berkekalan lah...takyah dah beli cooler bag lain....

shopping online terakhir...utk thn ni lah.....huhuhuhuh....tahun depan.....bukak buku barulah jawab nyer...;)

No comments:

Post a Comment