" Penyusuan susu ibu merupakan pengalaman yang dipenuhi kasih sayang dan keintiman di antara anda dan bayi dan hanya berlaku untuk satu tempoh yang sangat singkat. Sebelum sempat anda menyedarinya, bayi anda sudah pun membesar dan perhubungan anda dengannya telah melalui satu dimensi baru.

Jadi, pergunakanlah masa ini bersama bayi dengan sebaik-baiknya. Berseronoklah dan hargainya dan apabila bayi melangkah ke peringkat berikut dalam kehidupannya, anda akan terkenang kembali dan bersyukur kerana anda sudah memberinya yang terbaik apabila dia sangat memerlukannya".


Oct 14, 2009

Kejadian

isnin dan selasa lepas....saya ada seminar 1-egov di PICC...

pening dah pk kat mana nak buat operasi mengepam...;)

timing memang sangatlah tak kena...speaker pun bercakap lama2....sudah nyer...masa sesi ke3...saya kuar kejap ke surau...masa tu dah 12 lebih dah....dah lah sesi mengepam pagi saya dah skip...

sampai2 kat surau...pasang plug sume....sekali tengok...valve head tak terpasang....ni mesti lupa nak pasang pg tadi...sudah nyer....saya cabut balik....huhuhuh...mentang2lah PICC tu dekat jer ngan umah...suka2 hati saya jer...;)

selesai satu kes...takkan lah tak mengepam kan....jenuh lah bengkak B saya klu nak tunggu sampai petang...


No comments:

Post a Comment