" Penyusuan susu ibu merupakan pengalaman yang dipenuhi kasih sayang dan keintiman di antara anda dan bayi dan hanya berlaku untuk satu tempoh yang sangat singkat. Sebelum sempat anda menyedarinya, bayi anda sudah pun membesar dan perhubungan anda dengannya telah melalui satu dimensi baru.

Jadi, pergunakanlah masa ini bersama bayi dengan sebaik-baiknya. Berseronoklah dan hargainya dan apabila bayi melangkah ke peringkat berikut dalam kehidupannya, anda akan terkenang kembali dan bersyukur kerana anda sudah memberinya yang terbaik apabila dia sangat memerlukannya".


Mar 17, 2010

stock ke 100

hari ni......saya menggunakan stok ke 100 dan 101 saya...;)

yer...saya sedang berusaha dengan gigih menghabiskan stok bulan 11.....so far...susu masih ok....takde bau2 pelik.....insyaallah.....sehat lagi stok susu itu...:)

baki stok bulan 11 saya tak tau masih ada berapa bnyk yg perlu di habiskan.....yg pastinya....stok bulan 12, bulan 1 dan bulan 2...haruslah masih belum di sentuh......stok bulan 3 plak dah ada lebeh kurang 20 botol....

ps: saya mengambil pakai max 6bln jangka hayat susu saya utk rotation berdasarkan kajian terkini dan juga...sebab fridge saya adalah fridge baru....


No comments:

Post a Comment