" Penyusuan susu ibu merupakan pengalaman yang dipenuhi kasih sayang dan keintiman di antara anda dan bayi dan hanya berlaku untuk satu tempoh yang sangat singkat. Sebelum sempat anda menyedarinya, bayi anda sudah pun membesar dan perhubungan anda dengannya telah melalui satu dimensi baru.

Jadi, pergunakanlah masa ini bersama bayi dengan sebaik-baiknya. Berseronoklah dan hargainya dan apabila bayi melangkah ke peringkat berikut dalam kehidupannya, anda akan terkenang kembali dan bersyukur kerana anda sudah memberinya yang terbaik apabila dia sangat memerlukannya".


Nov 27, 2009

Supplement for mama

saya rasa...lately badan saya adalah sangat leteh....collection susu bln ni pun tak sebanyak yang saya berjasa berjaya kumpul last month....

saya rasa....badan saya kekurangan vitamin....rambut pun gugur bnyk macam orang kena leukemia....nauzubillah

oleh itu...saya telah mengoder vitamin shaklee yg telah di re-pack utk breastfeeding mama.....selain menambah tenaga...insyaallah...ianya juga utk meningkatkan kualiti susu serta menambah nyer...

saya order dari sini....

jenis2 dan details.....baca sendirilah kat blog tu yer....;)


ps: saya cuti arini....taska tutup...klu taska tak tutup....ku ingat nak half day jer....jimat cuti...;)


No comments:

Post a Comment