" Penyusuan susu ibu merupakan pengalaman yang dipenuhi kasih sayang dan keintiman di antara anda dan bayi dan hanya berlaku untuk satu tempoh yang sangat singkat. Sebelum sempat anda menyedarinya, bayi anda sudah pun membesar dan perhubungan anda dengannya telah melalui satu dimensi baru.

Jadi, pergunakanlah masa ini bersama bayi dengan sebaik-baiknya. Berseronoklah dan hargainya dan apabila bayi melangkah ke peringkat berikut dalam kehidupannya, anda akan terkenang kembali dan bersyukur kerana anda sudah memberinya yang terbaik apabila dia sangat memerlukannya".


Jun 15, 2011

mama's give away...:)

hai hai hai.....

makin bersawang blog ni.....rasa macam nak menulis balik....:)

oke....bulan 7 merupakan bulan kelahiran keluarga saya.....my abah 5/7, mine 15/7, my father in law 19/7, my sista 27/7 and my lovely baby girl 31/7...:)

sempena kedatangan bulai julai yang ditunggu2...saya nak buat give away....ada 2 wetbag utk kegunaan letak cloth diaper......dan baaannyyyaakkk fridge magnet...:)....yg kat dalam gambar tu sebahagian jer...:)......



syarat2 nyer sangat mudah...;)...bantu saya utk like gambar kat contest yg saya join...:).....kalau saya menang....secara tak langsung anda telah hadiahkan saya dan anak saya hadiah besday...:)

1. klik like pada page snowdrop -- > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2170842270255&set=o.135399436488971&type=1&theater#!/baby.snowdrop

2. klik like pada gambar kami --> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2170842270255&set=o.135399436488971&type=1&theater

hanya like gambar kami sahaja yer....;)

bila dah selesai....
emelkan saya maklumat diri anda : alamat emel, alamat blog dan nama facebook anda ke muzzmama@gmail.com dengan tajuk : giveaway

jika anda letakkan giveaway ini di blog anda serta link kan semula ke sini (1penyertaan) dan buat sticky note hingga 30 jun (1 penyertaan)....anda akan dapat 3 penyertaan yang bermakna anda boleh dapat 3HADIAH...:)...yeay!

so.....kawan2.....cepat2........mari2 join...hadiah akan terus ditambah nnt...:)



No comments:

Post a Comment