" Penyusuan susu ibu merupakan pengalaman yang dipenuhi kasih sayang dan keintiman di antara anda dan bayi dan hanya berlaku untuk satu tempoh yang sangat singkat. Sebelum sempat anda menyedarinya, bayi anda sudah pun membesar dan perhubungan anda dengannya telah melalui satu dimensi baru.

Jadi, pergunakanlah masa ini bersama bayi dengan sebaik-baiknya. Berseronoklah dan hargainya dan apabila bayi melangkah ke peringkat berikut dalam kehidupannya, anda akan terkenang kembali dan bersyukur kerana anda sudah memberinya yang terbaik apabila dia sangat memerlukannya".


Aug 1, 2010

mission terlaksana sudah....;)

last week hajat sebenar selain nak soping baju raya budak....saya nak carik fenugreek chocolate ni sebab nyer yg saya dok baca kat blog cakap...jual kat jusco jer...kat tmpt lain takdak..


mula nyer....dah punah harapan dah...naik juling mata saya ngan hubby carik kat tmpt yang jual minuman 3 in 1 tu...tapi tak jumpa...rupa2nya kat row belakang...dekat ngan tmpt yg jual oat....ni klu kat jusco equene lah yer...tmpt lain saya tak tau...;)...lg pun saya jarang sangat gi jusco ni....

dah jumpa...sekali rembat 5 kotak.....hahahhaha...budak SA tu pun macam muskil jer saya amek bnyk2....sekotak 11 hengget lebih utk 8 peket.....klu amek sepeket sehari tahan lah 40 hari....klu amek 2 peket....20 hari jerlah jawab nyer...;)

rasanyer?...bolehlah...tapi saya kena cairkan sket lah...taklelah nak buat 150ml air jer ngan sepeket tu...sangat pekat tu...

pastu terjumpa lak air longan dalam tin ni....

angkut terus 10 tin.....huhuhuhu....ngarut sungguh...persediaan utk puasa...;)...tinggal lom beli kurma jer lagik...

so harap2 nya....cukuplah bekalan susu utk bulan puasa ni dengan segala persediaan dah buat ni......


2 comments:

  1. nak tgk gupa fenugreek coklat tu...

    ReplyDelete
  2. kan ader gambar tu dear....tak dapat tgk ke?

    ReplyDelete