" Penyusuan susu ibu merupakan pengalaman yang dipenuhi kasih sayang dan keintiman di antara anda dan bayi dan hanya berlaku untuk satu tempoh yang sangat singkat. Sebelum sempat anda menyedarinya, bayi anda sudah pun membesar dan perhubungan anda dengannya telah melalui satu dimensi baru.

Jadi, pergunakanlah masa ini bersama bayi dengan sebaik-baiknya. Berseronoklah dan hargainya dan apabila bayi melangkah ke peringkat berikut dalam kehidupannya, anda akan terkenang kembali dan bersyukur kerana anda sudah memberinya yang terbaik apabila dia sangat memerlukannya".


Jun 1, 2010

3 ketul jer

lama betul tak menjengah rumah kedua saya ni....;)......sudah sangat bersawang rasanya....agak2nya macam tu klu orang ada bnyk rumahtangga...;)...nak wat camner....blog ini hanyalah tempat saya merakamkan memori penyusuan sahaja.....lain2 benda....saya merapik di rumah utama...;)

ni jer stok yang mampu saya buat untuk bulan mei...:(....tiga ketul jer.....bulan lepas....pun sket gak...tak sampai pon 20 ketul......nak wat camner kan.....dalam operasi mengganti pose.....puasa yg kejap buat kejap tak buat pun susu dah kurang...camner lah situasi puasa sebulan nnt ekkkkk.....

tuaian harian ari2 dapat 3 guna pun 3 gak.....klu tak dapat 3....jawab nyer....gali stoklah.....

stok takat arini masih ada 100++ gak...saya pun tak tau ade berapa sebenarnya....lama dah tak buat kerja kira mengira ni...;)


No comments:

Post a Comment